Jelenlegi hely

Hirdetés

A csípő külső oldalán érezhető fájdalom kialakulhat fokozatosan és hirtelen is, és számos ember főként éjszaka szenved tőle. Lássuk, mik a csípőfájdalom kialakulásának okai!

Teniszkönyök- nem csak a teniszezőket érinti

Bár a teniszkönyök sokak szerint a sportolók betegsége, a karnak bármilyen fokozott igénybevétele kiválthatja a kínzó fájdalmat. A gyulladással járó kórképet mielőbb kezelni kell, mutatjuk, miért.  

Úgy érezzük, mintha áramütés ért volna minket a lábunkban vagy az ujjainkban? Ez a cukorbetegség okozta perifériás neuropátia jellemző tünete.

Szinte mindenki tapasztalta már lábfejfájdalmat, amelyet az esetek többségében a nem megfelelő cipő viselése okoz. Azonban előfordulhat, hogy anatómiai vagy a gerincből kiinduló idegi probléma miatt jelentkezik a zavaró tünet. Lássuk, hogyan!

A középkorúak több, mint felének - közülük is főként a hölgyeknek – szembe kell néznie a térdfájdalommal. A mindennapokat megkeserítő fájdalom okairól és kezelési lehetőségeiről dr. Páll Zoltán, a Budai Fájdalomközpont sebésze, traumatológus, sportorvos beszélt. 

A nyakunk nem csak sérülés vagy rossz mozdulat miatt fájdulhat meg, de akár a helytelen tartás vagy akár egy „elalvás” is okozhat nyakfájdalmat.

A munka, a sport, sőt a helytelen testtartás is okozhat túlterheléses fájdalmat, ami akár meg is akadályozhatja azt a tevékenységet, ami miatt kialakult. Dr. Páll Zoltán, a Budai Fájdalomközpont sebésze, traumatológus, sportorvos a kezelési lehetőségekről beszélt. 

Szinte minden felnőtt ember tapasztalta már a hátfájdalmat, aminek számos oka lehet. A fájdalomspecialista szerint azonban a legtöbb probléma jól kezelhető, csak a legmegfelelőbb gyógymódot kell megtalálni.  

A vádlifájdalom olyan súlyossá válhat, hogy akár a járást is akadályozhatja. Jó tudni, mi áll a háttérben, hogy minél előbb meg lehessen szüntetni a vádlifájdalmat!

A legszebb nyaralást is tönkreteheti a fájdalom, legyen az krónikus vagy akut. Léteznek azonban olyan fájdalomcsillapító technikák, amelyek már egyetlen alkalom után is jelentős javulást eredményezhetnek, hosszútávon pedig visszaadhatják a felszabadult mozgás örömét. Íme, a leghatékonyabb módszerek.