Jelenlegi hely

Hirdetés
Félreismertük az instant kávét!

Nem olyan erős, mint a főzött, és nem is valódi kávéból készül. Ilyen és hasonló, lassan oldódó tévhiteket vettünk sorra egy kutatás alapján.

Egészséges, tápanyagokban gazdag, finom és nassolnivalónak sem utolsó! Az olajos magvak, csonthéjasok olyan „szuperélelmiszerek”, melyeket nyugodt szívvel beilleszthetünk az egészséges étrendbe. Lássuk, mely magvakat érdemes akár naponta fogyasztani!

A legegészségesebb élelmiszerek közé tartoznak a csírák: tele vannak tápanyagokkal, javítják az emésztésünket, serkentik az anyagcserét is. Miért olyan egészségesek a csírák? Kiderül!

Gondolná, hogy a diéta is eredményesebb, ha a nemekhez igazítjuk? Most egy kutatás is bebizonyítja, hogy férfiak és nők mástól fogynak.

Az antioxidánsok jelentősége a táplálkozásban

Vajon milyen jótékony összetevője van a vörösbornak, amitől egészségesebb a francia emberek szíve?

Ha olyan zöldséget keresünk, amely gyógyítja a szervezetünket, segít megelőzni a betegségeket, megszépít, ráadásul alacsony a kalóriatartalma, az uborka a tökéletes választás! Külsőleg és belsőleg egyaránt alkalmazhatjuk. 

A rebarbara igen különleges növény: kicsit zöldség, kicsit gyümölcs, és bár a levele káros lehet (és ezért sokan mérgezőnek tartják), a szára azonban nemcsak fogyasztható, de kifejezetten egészséges. Miért érdemes megkóstolni?

A sikeres fogyás titka egyszerűbb, mint gondolnánk: ezeken a dolgokon kell változtatnunk ahhoz, hogy elérjük és megtartsuk az ideális testsúlyt!

Szponzorált tartalom - Lehet, hogy magnéziumhiánya van? Most nemcsak a tipikus tüneteket mutatjuk meg, hanem egy teszttel azt is megnézheti, hogy mennyi magnéziumra van  (volna) szüksége. És hogy mivel pótoljuk a hiányt? Erre is mutatunk megoldást.

A túlsúlyos, elhízott emberek életmódváltása mindenképpen nagy döntés, amihez nagy lelkierő és jó esetben komoly felkészülés szükséges.