A legjobb felhasználói élmény nyújtása érdekében weboldalunkon cookie-kat használunk.

ELFOGADOM
Hirdetés

Homlok nyomás

#kardiológia
2017.03.08. Módosítva: 2017.03.16.

Kérdés: A homlokomat nyomta a vér, aztán éreztem, ahogy visszaszáll a fejembe a vér, és nagyon szédültem, mitől lehetett?

Hirdetés

Válasz:

Önnek ingadozott a vérnyomása, azért szédült. Ha többször előfordul ilyen, akkor ennek a kórtünetnek a részletes kivizsgálása szükséges. Először háziorvosához forduljon, aki esetleg kardiológushoz fogja beutalni további vizsgálatok céljára. Ha egyidejűleg több gyógyszert is szed, azok mennyiségét, együttadásuk lehetőségét is át kell tekinteni az esetleges kölcsönhatások miatt, és orvosa belátása szerint módosításra kerülhet sor.

Üdvözlettel: Dr. Tomcsányi Dorottya, gyógyszerész

Forrás: EgészségKalauz
Hirdetés

FONTOS AZ EGÉSZSÉGEM

SZERETNÉK HÍREKET, TIPPEKET KAPNI!
CAPTCHA

Twoje dane osobowe służyć będą jedynie umożliwieniu kontaktu z ekspertem. Grupa Onet.pl S.A. nie przetwarza tych danych w żaden inny sposób i niezwłocznie po przesłaniu pytania do eksperta usuwa lub anonimizuje Twoje dane. Przekazanie pytania ekspertowi odbywa się przy zachowaniu zabezpieczeń wymaganych przez ustawę o ochronie danych osobowych. Przypominamy również, iż udzielona porada nie zastąpi bezpośredniej konsultacji z lekarzem lub innym odpowiednim specjalistą, w trakcie której analizowana jest dokumentacja lekarska i przeprowadzane badanie lekarskie.