2014. október 23. csütörtök, Gyöngyi napja van
Nyitólap  >  Orvos válaszol
Továbbküldés
Tartalom címe: Orvos válaszol

    Orvos válaszol

    Orvos válaszol rovatunkat azért hoztuk létre, hogy Ön elküldhesse egészségügyi problémáját orvos szakértőinknek. A beérkezett levelekre legkésőbb 5 munkanapon belül válaszolunk, és a legérdekesebb levelek és válaszok megjelennek az oldalunkon is. Nem válaszolunk a kérdésre, ha nem értelmezhető vagy nem témába illő. A válaszról Ön e-mailben kap értesítést. Kizárólag levélben érlezett problémákat tudunk kezelni, telefonos válaszadásra nincsen lehetőségünk. Az Orvos válaszol rovatunkba beválogatott olvasói levelekből a személyes utalásokat kollégáink eltávolítják. Az itt leírtak nem tekinthetők hivatalos állásfoglalásnak, amennyiben panaszai nem szűnnek meg vagy enyhülnek, mindenképpen forduljon orvoshoz.

    Ismerje meg szakértőinket, akik az Ön levelét várják:

    dr. Altorjai Péter
    dr. Biró Balázs
    dr. Dobróka Tamás
    dr. Pallay Kinga
    dr. Székely Gábor

    Orvos válaszol találatok

    Keresőszó:
    Összes találat: 1 db

    Szorongás, kezelés, szívritmuszavarMegválaszolva: 2014. szeptember 24.

    Szakértő neve: dr. Székely Gábor
    A kérdés szakterületi besorolása: BelgyógyászatPszichiátria
    Tisztelt Doktor nő/úr!
    Két hete írtam, hogy bizonytalanságérzetem van.Olyan mintha nem tudnám tartani magamat. Minden vizsgálaton voltam (teljes vérkép, pajzsmirigy,orr-fül-gégészet,neurológia,kardiológia,minden negatív),elmentem pszichiáterhez. Generalizált szorongást állapított meg. Kaptam Coaxil 12,5 mg gyógyszert. 8 napja szedem 2x1-t..Amióta szedem mindennap van szívritmus zavarom.A gyógyszer szedése előtt volt, hogy két hétig sem éreztem. Már lassan nem merek elmenni itthonról, mert félek a rosszulléttől.10 éve van mitrális prolapsus-om, extrasystoléval. Concort szedek rá 5 mg felét. Omeprazol Hexal 20 mg 1x1 szedek a gyomorsavamra és Magnézium B6-t.
    Megszeretném kérdezni, hogy Coaxil gyógyszer kiválthatja a szívritmus zavart? Esetleg másik gyógyszert kellene szednem? Ön mit tanácsol?
    Köszönöm válaszát.
    A leírás és a gyógyszerek alapján valószínűsíthető, hogy a gyógyszerelésébe újonnan beállított Coaxil (tianeptin) okozza e tüneteket. Annak leírásában ugyanis szerepel, hogy mellékhatásként:
    \"Gyakori: szívdobogás, extrasystole, szívkörüli fájdalom\" fordulhat elő.
    Miután ez gyakori tünet tehát 1-10% körüli a betegek körében, elképzelhető, hogy ez váltotta ki a kellemetlen extrasystolékat, főként ha Önnek tudott módon van mitrális prolapsusa.
    Javaslom, a szorongás kezelésére kérjen más gyógyszert, elég széles a paletta, lehet olyan készítményt találni - ha mindenképpen szükséges a szorongás kezelése - amelynek nincsenek, vagy csekélyebbek a szív-érrendszeri mellékhatásai.

    Üdvözlettel:


    További levelek a témában

    Duzzadt, fájdalmas térd

    Szakértő neve:
    A kérdés szakterületi besorolása: Belgyógyászat
    Helló! Szeretném megkérdezni, hogy mi lehet annak az oka, hogy minden estére bedagad a térdem, fáj, pedig napközben nem duzzadt. Üdv:
    Ennek több oka is lehet. Térd ízületi kopás, un. artrózis, túlsúly miatti fokozott megterhelés, sportsérülés utáni állapot, vagy az alsó végtag vénas keringési elégtelensege. Mindenképp meg kell mutatni orvosnak, mert trombózis következmenye is lehet, sőt régen lezajlott...

    Ülőideg zsába

    Szakértő neve:
    A kérdés szakterületi besorolása: Belgyógyászat
    Üdvözlöm! Kérem segítségét! Ülőideg gyulladásom van. Hogyan segithetek magamon? Válaszát köszönöm:
    Az Ön által említett kórt isiásznak is hívhatjuk, lényege a combot-medencét beidegző-mozgató idegek által közvetített fájdalom, melynek oka lehet gyulladás, porckorongsérv, csigolyakopás és még számos egyéb elváltozás. A heveny tünetek kezelése megoldható otthonában,...

    Triglicerid a vérben 1700

    Szakértő neve:
    A kérdés szakterületi besorolása: Belgyógyászat
    Tisztelt Doktor Úr! Egy vérvizsgálat alapján kiderült, hogy a trigliceridszint a véremben 1700, a családorvosom szerint csoda, hogy élek. 32 éves vagyok, magasságom 1,70 m, testsúlyom pedig 92 kg. Nem gyógyszeres kezelessel szeretném ezt lecsökkenteni, hanem természetes módon - ha...
    A magas trigliceridszint, mint minden anyagcserezavar, leghatékonyabban sportolással es diétával csökkenthető. A magas triglicerid számos betegség tünete is lehet, ezeket természetesen ki kell zárni. Célszerű a gondozását erre szakosodott lipidambulancia felügyelete mellett végezni.
    Hirdetés

    Fokozza a látásélményt!

    Ismerős Önnek a probléma? Nem elég hosszú a karja, hogy elolvassa az apró betűs szöveget? Presbyopia – látásunk 40 éves kor felett változni kezd.

    Természetes szépség, korhatár nélkül

    A Biovanne most bebizonyítja: a szépség mindenki számára elérhető, kortól függetlenül. Már több, mint egy havi kúrán vannak túl a azok a nők, akiktől most első kézből hallható őszinte véleményük a népszerű szépségvitaminról.