A „Z generációs bámulás nemcsak egy új szociálpszichológiai jelenség, hanem egyben tünete is annak, hogy hogyan változik a világ érzékelése a fiatalabb generációk szemén keresztül.
A Láss a jövőbe! pályázat célja a friss, újító megoldások ösztönzése a közlekedés és a gyógyítás terén.
Az innovatív életforma, a hibázás kultúrája és az együttműködések fontossága is szóba került a „Z generáció – Az innovátorok új generációja” című konferencián, melyet az idei Bosch×Richter Innovátorok Napja alkalmából rendeztek meg a Bosch Budapest Innovációs Kampuszon.
A Z-generáció tagjai hétköznapokon 6-7, hétvégén pedig akár 10-12 órát töltenek az online térben, döntő többségében közösségi platformokon. A korai és túlzott mértékű digitális eszközhasználat olyan maradandó idegrendszeri és fejlődési elváltozásokat okozhat a gyermekek körében, ami fejlesztéssel sem behozható.
A Z generáció elvárásait kutatta a Bosch és a Richter.
A mai gyerekek tanulási szokásai jelentősen megváltoztak, a kutatások szerint például mindössze 7 percig képesek aktívan figyelni egyfajta tevékenységre.