Hirdetés

Magyarországon mutatja be elsőként a BENU megújult gyógyszertár-koncepcióját

#gyógyszer #gyógyszertárak #patika #kozmetikus
2018.12.13. Módosítva: 2018.12.13.
Hirdetés

A BENU hét év után megújítja gyógyszertár-koncepcióját, és Európában elsőként Magyarországon, a BENU Gyógyszertár Budapest Shopmarkban mutatja be az új, vásárlói igényeknek még inkább megfelelő gyógyszertár-kialakítását.

Hirdetés

A BENU mindig is nyitott volt és élen járt az újdonságok bevezetésében. 2012-ben Magyarországon az első volt, aki a nyitott polcos gyógyszertári koncepciót gyógyszertári hálózat szinten is bevezette, és azóta több mint 130 gyógyszertárban meg is valósította. Az egyre népszerűbb modern megjelenés és letisztult design legfontosabb előnyei a barátságos, vásárlóbarát légkör, és a vásárlók könnyebb tájékozódását biztosító kialakítás.

A BENU nemzetközi szinten és Magyarországon is folyamatosan követi vásárlói visszajelzéseit és szokásaik változásait. Az elmúlt évek legszembetűnőbb változása, hogy a vásárlók egyre többször keresnek egészségmegőrző és dermokozmetikai termékeket a gyógyszertárakban, magasabbak az elvárásaik, és szeretik, ha szélesebb a választék. Ezt igazolja a BENU Magyarország Zrt. 2018 tavaszán végzett felmérése, miszerint a gyógyszertárba betérők 49%-a a széles választékot, 31%-a már a modern, szebb megjelenést is említi a preferencia sorrendjében.

Az Európában bevezetett új dizájn a korábbi BENU-koncepció újragondolása, frissítése, amely maximálisan alkalmazkodik a gyógyszertárakkal szemben támasztott elvárásokhoz.

A kialakítás még barátságosabb lett, ám emellett a leghangsúlyosabb változás, hogy a vásárlókat még több információ segíti a termékek közti eligazodásban. Nemcsak alkategóriák, hanem a fő termékcsoportok neve is látható, így még könnyebben megtalálhatóak a szabadpolcokon kihelyezett termékek.

Benu gyógyszertár Magyarország Forrás: Benu Gyógyszertár

Az új gyógyszertárbelső továbbra is világos és nyitott, uralkodó színei a fehér, a kék és a zöld, amelyhez bézs és világosszürke kiegészítők társulnak. A színek és formák kombinációja még harmonikusabbá teszi a belső teret. A fények melegebbek, a formák lekerekítettebbek lettek. A tervezők természetes alapanyagokkal dolgoztak, így kerültek be a térbe a fa térelválasztó elemek és fahatású lamellák, valamint a bevásárlókosaraknál is törekedtek a természetes anyagok használatára. Mind a tervezés, mind pedig a négy héten át tartó kivitelezés során nagyon figyeltek arra, hogy energiatakarékos és környezettudatosabb megoldásokkal dolgozzanak, így például a gyógyszertárba a legmodernebb LED-es világítási rendszer került beépítésre.

A Shopmark Bevásárlóközpont az idei évben teljes felújításon esett át, ennek köszönhetően az ott működő BENU Gyógyszertár is új, nagyobb helyre költözött. A BENU Gyógyszertár Budapest Shopmark immár 150 m2-es alapterületű officinájával a legnagyobb hazai BENU Gyógyszertár lett. A megújult bevásárlóközpont egyben kiváló lehetőség volt arra is, hogy az új BENU dizájn - elsőként Európában – modern, mai környezetben jelenjen meg.

A tágas, barátságos és a korábbinál informatívabb, átláthatóbb megjelenés így nemcsak a vásárlók elvárásaival, hanem az őt körülvevő miliővel is összhangban van, és biztosítja a vevők színvonalas kiszolgálását.

Forrás: egeszsegkalauz.hu
Hirdetés