Ezeket látta már?

Hirdetés

Mire számíthatunk egy egészségügyi beavatkozást követően?

Sokan nem tudják, hogy orvosi ellátás esetén mire számítsanak

Egészségünk a legféltettebb kincsünk, azonban az életben adódhatnak olyan váratlan helyzetek, amikor orvosi ellátásra szorulunk. Kihez forduljunk egészségi problémák esetén? Mire számíthatunk egy esetleges műtét során és a beavatkozást követően? Fekvőbetegként ki fog gondoskodni rólunk? Ennek jártunk utána.

Nincs is annál rosszabb, amikor bizonytalanság vesz minket körül, főleg, ha az egészségünkről van szó. Sokan nem tudják, hogy orvosi ellátás esetén mire számítsanak, milyen vizsgálatokkal fog járni egy esetleges műtét, és ki fog szakszerűen gondoskodni róluk a beavatkozást követően. Ebben lehet segítségünkre az Allianz Egészségprogram.

Miért jó az Allianz Egészségprogram?

Egy komolyabb betegség, baleset vagy nagyobb műtét esetén sokszor érezhetjük úgy, hogy kiszolgáltatottak vagyunk és nehezünkre esnek az addig átlagosnak számító teendők, esetleg bizonytalanok vagyunk abban, hogy pontosan mi is fog történni egy beavatkozás során. Az egyedülálló orvosi asszisztencia szolgáltatás megkönnyíti ezt a nehéz időszakot és gondoskodik arról is, hogy minden szükséges tájékoztatást megkapjunk az ellátás során.

1. Fekvőbeteg-ellátás esetén a kijelölt orvosi esetmenedzser felülvizsgálja az orvosi dokumentációt, felügyeli a folyamatot, meggyőződik arról, hogy a biztosított beteg minden fontos információt megkapott a műtétet megelőzően, valamint a műtét előtt, illetve után is felhívja a beteget, és figyelmet fordít az ellenőrző vizsgálatra.

2. Betegszállítás. A kényelem érdekében szakszerű betegszállítási szolgáltatást nyújtanak a kórházi műtéti ellátáshoz kapcsolódóan.

3. Műtét utáni otthoni ápolást biztosítanak betegség vagy baleset miatti fekvőbeteg-ellátáshoz kapcsolódóan, orvosilag indokolt esetben, ha a biztosított a kórházból való hazatérés után nem képes önmagát ellátni.

Hogyan működik?

Rendkívül egyszerűen igénybe vehető, ugyanis egyetlen kapcsolattartó segítségével az összes szolgáltatás elérhető: csupán az ellátás-szervezővel kell felvenni a kapcsolatot telefonon keresztül, de bizonyos esetekben ezt online is megtehetjük. A szolgáltató megszervezi az ellátást az általunk preferált településen, figyelembe véve, hogy a lehető legrövidebb időn belül fogadni tudjanak minket, de mi is javaslatot tehetünk az orvosra. A vizsgálatokért nem kell külön fizetnünk, a biztosításban fedezett orvosi szolgáltatások költségét a biztosító fizeti.

Milyen szolgáltatások közül választhatunk?

Három csomag közül választhatunk a biztosítás megkötésekor, attól függően, hogy melyik a legmegfelelőbb számunkra: járóbeteg ellátási szolgáltatási csomag, fekvőbeteg ellátási szolgáltatási csomag, valamint járóbeteg és fekvőbeteg ellátási csomag. A csomagok közötti különbség abban rejlik, hogy más-más szolgáltatásokat foglalnak magukba, az utóbbi kivételével, amely az összeset tartalmazza.

A következő szolgáltatások kombinációját tartalmazzák a csomagok:

  • Szűrővizsgálatok
  • Orvosi Call Center
  • Járóbeteg-ellátás
  • Labor- és standard diagnosztikai ellátás
  • Fejlett diagnosztikai ellátás
  • Egynapos sebészeti ellátás
  • Műtétet megelőző vizsgálatok
  • Második orvosi vélemény
  • Fekvőbeteg-ellátás
  • Rehabilitációs ellátás
  • Orvosi asszisztencia

További információt az Allianz Egészségprogramról ITT talál.

Ne kössön kompromisszumot, ha az egészségéről van szó!

Forrás: Allianz