Mindenki ezt nézi most!

Probiotikum: íme a 6 legjobb probiotikum, ami rendbe teszi az emésztést

probiotikum-nyito

Három szint, hat törzs, számtalan pozitív hatás. Nézzük, melyik mit tud!

A probiotikumokról általánosságban elmondható, hogy szervezetünk segítői, van azonban hat kiemelt törzs, amely az emésztőrendszer optimális működésére különösen jó hatással van.

Probiotikumok: Bacillus coagulans

Korábban Lactobacillus Sporogenes néven sorolták be (néhány termék címkéjén még ma is így található meg). A tapasztalatok szerint enyhíti a puffadást és a gyomortáji fájdalmakat, hasmenéses betegségek esetén különösen eredményesen használható. Emellett segít az olyan káros baktériumok kiszorításában, mint például a Helicobacter pylori, amelynek jelentős szerepe van a gyomorfekély kialakulásában.

Lactobacillus Acidophilus, Casei és Rhamnosus is hasznos pobiotikumok

Ennek a három laktobacillustörzsnek a vékonybélben való jelenléte létfontosságú az egészséghez, a megfelelő emésztéshez és a kielégítő bélműködéshez.

Segítenek fenntartani a bélflóra egyensúlyát, szerepük van a beleket érintő emésztési zavarok (pl. hasmenés, székrekedés) megelőzésében. Lebontják a rákkeltő anyagokat, növelik a szervezet ellenálló képességét, enyhítik a gyulladásos bélbetegségek tüneteit.

Antibiotikum mellé mindig kell probiotikum, Olvasson tovább!

Bifidobacterium Bifidum és Longum is fontos probiotikum

A vastagbél legismertebb lakói tartoznak ehhez a két törzshöz. Bizonyítottan szabályozzák a bél immunitását és más baktériumok mennyiségét a környezetükben, elősegítik a vitaminképzést. Mindkettő csökkenti az akut hasmenések kialakulásának gyakoriságát, valamint az E. coli fertőzések kockázatát. A Longum különböző allergiák ellen is képes védelmet nyújtani.

Az, hogy a baktériumok hol találnak számukra kedvező életfeltételeket az emésztőrendszerben, többek között az oxigénigényüktől is függ. Lefelé haladva ugyanis egyre kevesebbet találni az éltető gázból, a vastagbélben szinte már egyáltalán nem.

Forrás: EgészségKalauz