Felnőtt tartalom

Elmúltál már 18 éves? Ezen az oldalon felnőtt tartalom található! Igen Nem

Ezeket látta már?

Szponzorált tartalom

3 mozgásforma, amivel fokozható a libidó

sport EK

Az egészséges szexualitás éppúgy hozzátartozik egy párkapcsolathoz, mint a lelki egymásra találás, vagy a finom vacsorák és a jövő tervezgetése. A nagy mozaikban fontos szerepe van annak, hogy a felek hosszú távon is élvezzék egymás társaságát, testi vonatkozásban is. Sajnos a napjainkra jellemző létbizonytalanság, stressz, aggodalmak, helytelen életmód egyáltalán nem kedvez sem a nők, sem a férfiak libidójának.

Mit lehet tenni, hogy új erőre kapjunk és visszahozzuk a tüzet? Hogyan lehet szelíd módszerekkel elérni, hogy ismét örömteliek legyenek az együttlétek? Van pár fontos szempont és módszer, amivel mindez elérhető, ha nyitottak vagyunk.

Sok múlik a párok kommunikációján

A merevedési zavarok gyakran lelki eredetűek, sérelmek, félelmek, szorongás is állhat a hátterükben. Éppen ezért a megfelelő szavaknak gyógyító ereje lehet, a partnerek közötti kommunikáció sokszor a testi és lelki problémákra is megoldást jelenthet. A különböző szexualitáshoz köthető szorongások és félelmek (esetleg különleges vágyak) kibeszélése nagyban hozzájárulhat ahhoz, hogy szexuális életünk ismét felpezsdüljön. Fontos, hogy ezekhez a beszélgetésekhez kellő őszinteséggel és empátiával álljunk, így megkímélve párunkat és saját magunkat a felesleges lelki sérülésektől. Ha lélekben lelazulunk, idővel sok minden változhat.

Helyes életmóddal és mozgásformákkal a magas libidóért!

Szexuális életünket is jelentősen befolyásolhatja életvitelünk. Habár minden ember más és más, illetve testünk működését rengeteg tényező befolyásolja (például korunk és súlyunk) tény, hogy bizonyos szokások felvétele, vagy elhagyása serkentheti szexuális étvágyunkat és teljesítő képességünket.

Étkezéseknél kerüljük a zsíros, túl feldolgozott és cukros ételeket. Az olajos, rántott fogások rengeteg olyan szív- és érrendszeri betegség kialakulását segíthetik elő, amelyek a keringést akadályozva merevedési problémákat okozhatnak. A túlzásba vitt szénhidrát fogyasztás pedig bizonyítottan jó pár alattomos és civilizációs betegségnek ágyaz meg, akár közvetve, elhízás által. Aki alapbetegségekkel is küzd a libidócsökkenés mellett, mint például a magas vérnyomás, a közel magas vércukor, hormonális zavarok, az jó, ha konzultál egy táplálkozás specialistával, és áttér valamilyen természetközeli étrendre, mint például a paleo-ketogén diétára.

Az alkoholfogyasztás és a dohányzás mérséklése szintén nagy segítség lehet. Rendszeres testmozgással pedig nemcsak álló-, hanem teljesítő képességünk is jelentős fejlődésen mehet keresztül.

Nézzük, mely mozgásformák hatnak kiválóan a tesztoszteron termelésre a szakértők, vagyis a Perfect Play Kft. munkatársai szerint!

Egy kis gyúrás, egy kis kardió

Vannak, akik a nagy súlyok emelgetésében hisznek, szeretnek minden izomcsoport esetén elmenni a végletekig. Ha valaki monumentális méretekre vágyik, és kötött mozgásra, “dinnyehordó” alkatra, akkor ezzel nincs is gond. De a libidót berobbantani sokkal inkább azzal lehet, ha középsúlyos edzéseket variálunk könnyed, állóképességi mozgásokkal. Ez amúgy a szervezetnek is jobbat tesz, nem fogja kinyírni az ízületeket és gyorsan fogyaszt is. Kezdjünk vagy zárjunk spinning kerékpáron és futópadon, majd ezt kövesse/előzze meg a súlyzós edzés. Ez lehet köredzés, alsó és felső izomcsoportokra, de kiválaszthatunk két nagyobb izomcsoportot is például mell-bicepsz, hát-tricepsz, vagy váll-comb.

Hit sem kell a HIIT-hez

A high intensity intervall training (HIIT), a magas intenzitású szakaszos edzést jelenti. Ez esetben a magas intenzitású és az alacsony intenzitású részek adott ritmusban váltakoznak. Például 20 mp munka majd 10 mp pihenő; vagy 30 mp munka majd 30-60 mp pihenő, és ebből 5-10 kör, állóképességtől függően. A gyakorlatok során a maximális erőt, gyorsaságot, robbanékonyságot (ellipszis tréner, spinning bringa, sprint, ugrálókötél, szökellések, négyütemű) váltja a gyaloglás, vagy a súllyal guggolás, vagy Scott-pados bicepsz és még sorolhatnánk.

Ami nem csak konditerem

Bizonyos sportok remekül hatnak a férfiak hormontermelésére, megdobják a libidót, fejlesztik az állóképességüket, és a spermiumok termelése is hatékonyabb lesz általuk. Aki merész, és nem csak a fitnesz teremben tudja elképzelni a sportolást az válassza ezeket: falmászás, küzdősportok, spartan race.

Mikor kell potencianövelő?

A különféle merevedési zavarok kezelésére minden kétséget kizáróan a leggyorsabb és leghatékonyabb megoldás a különböző potencianövelő szerek alkalmazása. Ezek közt megtalálható gyógyszernek minősülő, illetve természetes hatóanyagú készítmények is. Persze ezeknek a szereknek is lehetnek mellékhatásai, így vásárlás előtt mindenképp tájékozódjunk ezekről és ügyeljünk arra, hogy biztonságos, megbízható forrásból szerezzük be őket - tanácsolják a Perfect Play Kft. szakemberei.

A legtöbb természetes alapú potencianövelő szer alkalmazása azonban biztonságos és valós megoldást kínál a merevedési problémák leküzdésére. A vény nélkül kapható étrend-kiegészítők szintén nagyban hozzájárulhatnak az egészséges és potens nemi élet visszaszerzéséhez.

Ne feledjük, megfelelő kommunikáció, kiegyensúlyozott életvitel, mozgás, és, ha kell még egy kis extra, akkor természetes libidónövelő szerek. Így ismét megtelhet élettel a hálószoba.

Forrás: Perfect Play Kft.