A legjobb felhasználói élmény nyújtása érdekében weboldalunkon cookie-kat használunk.

ELFOGADOM
Hirdetés

Pajzsmirigy és a fogamzásgátló

#Endokrinológia / anyagcsere #Szülészet-nőgyógyászat
2014.10.06. Módosítva: 2015.11.04.

Kérdés: Üdvözlöm!

... hete eltávolították a pajzsmirigyemet(az egészet) rosszindulatú daganat miatt. Fogamzásgátlót szedek és minden reggel az L-thyroxin nevű gyógyszert szedem. Idáig pontosan megjött a menzeszem,viszont ma reggel nem jelentkezett. Lehet összefüggésben a kettő? Lehet hogy azért késik mert kivették a pajzsmirigyemet? Tudna egy pár szót írni nekem erről!!?? A válaszát előre is nagyon köszönöm...

Hirdetés

Válasz:

Fogamzásgátló tabletták szedése esetében gyakran fordul elő a menstruáció mennyiségének jelentős csökkenése, sőt egy -egy menstruáció elmaradása is. A tabletták szedését ebben az esetben is az előírásnak megfelelően kell folytatni. Sem a pajzsmirigy műtéte, sem az L-thyroxin szedése nem befolyásolja a menstruáció zavarát fogamzásgátló tabletta szedése esetén.

Forrás: EgészségKalauz
Hirdetés

FONTOS AZ EGÉSZSÉGEM

SZERETNÉK HÍREKET, TIPPEKET KAPNI!
CAPTCHA

Twoje dane osobowe służyć będą jedynie umożliwieniu kontaktu z ekspertem. Grupa Onet.pl S.A. nie przetwarza tych danych w żaden inny sposób i niezwłocznie po przesłaniu pytania do eksperta usuwa lub anonimizuje Twoje dane. Przekazanie pytania ekspertowi odbywa się przy zachowaniu zabezpieczeń wymaganych przez ustawę o ochronie danych osobowych. Przypominamy również, iż udzielona porada nie zastąpi bezpośredniej konsultacji z lekarzem lub innym odpowiednim specjalistą, w trakcie której analizowana jest dokumentacja lekarska i przeprowadzane badanie lekarskie.