Vegetáriánus | Egészségkalauz

Vegetáriánus

7 vasban gazdag gyümölcs azoknak, akik nem esznek húst

7 vasban gazdag gyümölcs azoknak, akik nem esznek húst

Nemcsak a vörös húsokban van vas: 7 gyümölcs, ami igazi segítség a vérszegénység ellen.

7 étel, amiben több fehérje van, mint a húsban

7 étel, amiben több fehérje van, mint a húsban

Sokan még mindig úgy gondolják, hogy a fehérje egyet jelent a hússal, pedig rengeteg olyan alapanyag létezik, amely nemcsak felveszi a versenyt a hússal, hanem bizonyos esetekben még túl is szárnyalja azt fehérjetartalomban.

Ez a lencseleves egy valódi kincs: csökkenti a koleszterin- és vércukorszintet, és ha ezt az összetevőt is hozzáadja, antioxidánssá válik!

Ez a lencseleves egy valódi kincs: csökkenti a koleszterin- és vércukorszintet, és ha ezt az összetevőt is hozzáadja, antioxidánssá válik!

Ha egy jó receptet keres az újévi lencseleveshez, már meg is találta! Ez a változat nemcsak isteni finom és laktató, de a szív- és a bélrendszer kedvence is lesz.

Autista gyerekem nem akar húst enni - aggódjak? Az orvos válaszol

Autista gyerekem nem akar húst enni - aggódjak? Az orvos válaszol

Vajon baj, ha nem eszik húst a gyerek?

Az egészségünkért mondunk le a húsról, nem a bolygó vagy az állatok miatt

Az egészségünkért mondunk le a húsról, nem a bolygó vagy az állatok miatt

Az emberek sokkal szívesebben tartanak húsmentes napot egészségük megőrzése érdekében, mint környezetvédelmi vagy állatjóléti okokból – derül ki a Budapesti Corvinus Egyetem új kutatásából.

Mit tesz a testével a B12-vitamin hiánya? Tünetek, amelyeket nem szabad félvállról venni

Mit tesz a testével a B12-vitamin hiánya? Tünetek, amelyeket nem szabad félvállról venni

A B12-vitamin hiánya alattomosan, évek alatt rombolja a szervezetet. A fáradtság, a memóriazavar vagy a bizsergés nem mindig „ártalmatlan” panasz – sokszor a kobalamin hiányának első figyelmeztető jelei. Hogy milyen tünetek utalhatnak még rá?

Növényi alapú főzés gyerekekkel: így lehet a kicsikkel megszerettetni a zöldségeket

Növényi alapú főzés gyerekekkel: így lehet a kicsikkel megszerettetni a zöldségeket

Ha a gyerekek és szüleik közösen készítenek növényi alapú ételeket tartós változást indíthat el az otthoni étkezési szokásokban egy új kutatás szerint.

Ha rendszeresen így étkezik, jelentősen csökkentheti a rák kockázatát

Ha rendszeresen így étkezik, jelentősen csökkentheti a rák kockázatát

11 évnyi elemzés mutat rá bizonyos összefüggésekre a rák kialakulása és a fogyasztott húsok mennyisége tekintetében.